Regulamin
REGULAMIN KORZYSTANIA Z APLIKACJI MOBILNEJ POD NAZWĄ: PST MONITORING
DEFINICJE
Aplikacja mobilna/Aplikacja – oprogramowanie pod nazwą PST MONITORING, stworzone przez usługodawcę i udostępniane Użytkownikowi za pośrednictwem AppStore i Google Play, przeznaczone do instalacji w pamięci Urządzenia mobilnego, która umożliwia bezpłatne lub płatne w wersji premium korzystanie z Usług oferowanych przez Usługodawcę;
Konto – w pełni aktywowane, prowadzone dla Użytkownika przez Usługodawcę pod unikalną nazwą (login) konto, będące zbiorem zasobów, w którym gromadzone są dane Użytkownika oraz informacje o jego działaniach w ramach Aplikacji.
Regulamin – niniejszy dokument
Urządzenie mobilne – urządzenie pozwalające na korzystanie z Aplikacji oraz usługi transmisji danych, w szczególności telefon komórkowy lub tablet, działające w oparciu o system operacyjny Android w wersji nie niższej, niż 6.0 oraz iOS w wersji nie niższej, niż 11.
Usługi – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.),
Usługodawca – Tobiasz Witalis prowadzący działalność gospodarczą pod firmą W.IT Development Tobiasz Witalis z siedzibą w Chorzowie 41-500, ul. Szczęśliwa 18-20, NIP: 6272753389, REGON: 368343835
Użytkownik – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która utworzyła Konto poprzez rejestrację w Aplikacji,
Przerwa techniczna – czasowe wyłączenie funkcjonalności Aplikacji w całości lub w części, związane z awarią Aplikacji, w tym serwerów Aplikacji, lub związane z koniecznością konserwacji tych serwerów bądź modernizacją lub przebudową Aplikacji, w czasie którego nie jest możliwe korzystanie ze wszystkich lub wybranych Usług,
Siła Wyższa – zdarzenie zewnętrzne, którego Użytkownik oraz Usługodawca nie mogli przewidzieć i któremu nie mogli zapobiec, uniemożliwiające korzystanie z Aplikacji w całości lub części, na stałe lub na pewien czas, któremu Użytkownik lub Usługodawca nie mógł przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności i które nie było efektem błędów lub zaniedbań Użytkownika lub Usługodawcy dotkniętego jej działaniem.
Dane osobowe – informacje wprowadzone przez Użytkownika i gromadzone przez Usługodawcę, niezbędne do korzystania z Aplikacji, stanowiące dane osobowe w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
WYMAGANIA TECHNICZNE
Aplikację można pobrać ze sklepu internetowego Google Play lub AppStore.
Korzystanie z Aplikacji wymaga posiadania mobilnego urządzenia działającego w oparciu o system operacyjny w wersji Android w wersji nie niższej niż 6.0 oraz iOS w wersji nie niższej, niż 11.
Wskazane wymagania odnośnie systemu operacyjnego stanowią wymagania minimalne zapewniające prawidłowe działanie Aplikacji.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za możliwe nieprawidłowe działanie Aplikacji na urządzeniach niespełniających minimalnych wymagań podanych w ust. 2 powyżej.
Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby Aplikacja działała przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie wyłącza to jednak uprawnienia Usługodawcy do zarządzenia niezbędnej Przerwy Technicznej lub przerwy w działaniu Aplikacji spowodowanej działaniem siły wyższej.
PRZEDMIOT I ZAKRES DZIAŁANIA APLIKACJI
Aplikacja PST MONITORING umożliwia użytkownikowi zbieranie przez niego danych w zakresie zmęczenia, nastroju, bolesności mięśniowej, poziomu stresu, ilości snu, jakości snu, żywienia, obciążeń treningowych i dokonanie subiektywnej analizy oceny wellness użytkownika.
Dane, o których mowa w pkt 1 powyżej wprowadzane są do Aplikacji na bazie ręcznego raportu Użytkownika.
Aplikacja udostępniana jest w dwóch wariantach:
Standard – co umożliwia użytkownikowi korzystanie z aplikacji w sposób i. w zakresie, o którym mowa w pkt 1 powyżej
Premium – wariant obejmuje swoim zakresem podstawowe funkcjonalności Aplikacji, o którym mowa w pkt 1 powyżej oraz możliwość udostępniania przez użytkownika danych swojego konta innym użytkownikom, którzy wyrażą na to zgodę poprzez aktywację z wykorzystaniem generowanego przez Aplikację linka.
Dostęp do wariantu Premium Aplikacji wymaga wykupienia przez Użytkownika miesięcznej subskrypcji w kwocie 50,00 zł brutto. Subskrypcja jest automatycznie comiesięcznie odnawialna.
Płatność za miesięczną subskrypcję Aplikacji w wariancie Premium w wersji odnawialnej subskrypcji realizowana jest za pośrednictwem Platformy Google Play/Apple App Store lub za pośrednictwem aplikacji udostępnianych przez inne podmioty pośredniczące w realizacji płatności, zgodnie z wyborem Użytkownika
Subskrypcja zostanie odnowiona automatycznie, jeżeli nie zostanie anulowana co najmniej 24 godzin przed zakończeniem bieżącego okresu rozliczeniowego.
Konto Użytkownika wariantu Premium Aplikacji zostanie obciążone w ciągu 24 godzin przed zakończeniem bieżącego okresu rozliczeniowego odpowiednią kwotą za odnowienie, tak długo, aż Użytkownik Odnawialnej Subskrypcji jej nie anuluje.
Użytkownik wariantu Premium Aplikacji może zarządzać swoimi subskrypcjami oraz anulować odnowienia automatyczne w każdym czasie za pomocą ustawień subskrypcji w ustawieniach swojego konta na Platformie Google Play/Apple App Store.
ZASADY KORZYSTANIA Z APLIKACJI PRZEZ UŻYTKOWNIKA
W celu zainstalowania Aplikacji na Urządzeniu mobilnym, Użytkownik pobiera Aplikację za pośrednictwem serwisu AppStore lub Google Play.
Korzystanie ze wszystkich funkcjonalności i Usług Aplikacji wymaga założenia Konta, w wariancie Standard lub Premium poprzez jego rejestrację i akceptację niniejszego Regulaminu, oraz potwierdzenia dokonania tej rejestracji, co równoznaczne jest z aktywacją Konta w Aplikacji oraz zawarciem umowy na czas nieokreślony o świadczenie Usług drogą elektroniczną z Usługodawcą. Rejestracja następuje przez Aplikację, po jej pierwszym uruchomieniu.
Procedura uzyskania dostępu do Aplikacji obejmuje złożenie przez Użytkownika oświadczenia o akceptacji treści Regulaminu.
Użytkownik może w dowolnym czasie zaprzestać korzystania z Aplikacji poprzez jej usunięcie z Urządzenia mobilnego w sposób standardowy dla danej wersji systemu operacyjnego zainstalowanego na Urządzeniu mobilnym.
W przypadku stwierdzenia, że Użytkownik dopuszcza się działań zabronionych prawem lub Regulaminem, albo naruszających zasady współżycia społecznego lub godzących w usprawiedliwiony interes Usługodawcy, a w szczególności ich dobre imię, może on podjąć wszelkie prawem dozwolone działania, w tym ograniczyć możliwość korzystania przez Użytkownika z Aplikacji i świadczonych za jej pośrednictwem Usług
W przypadku rozwiązania Umowy o korzystanie z Aplikacji, Usługodawca dokonuje niezwłocznej dezaktywacji dostępu Użytkownika do Aplikacji, natomiast Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego odinstalowania Aplikacji z Urządzenia mobilnego.
Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Aplikacji zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego, Regulaminem
Korzystanie przez Użytkownika z Aplikacji w inny sposób niż w ramach dozwolonego użytku jest niedopuszczalne bez wyraźnej zgody Operatora.
Użytkownik zobowiązany jest powiadomić Operatora o każdorazowym naruszeniu jego praw w związku z korzystaniem z Aplikacji.
Użytkownik korzysta z Aplikacji dobrowolnie, na własną odpowiedzialność.
Użytkownik ma prawo w każdej chwili zakończyć korzystanie z Aplikacji, w szczególności w sytuacji braku akceptacji Użytkownika na zmianę Regulaminu, Polityki Prywatności oraz modyfikacji Aplikacji
REKLAMACJE
Reklamacje z tytułu nieprawidłowego dostępu lub nieprawidłowego funkcjonowania Aplikacji należy zgłaszać bezpośrednio Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej: contact@pstmonitoring.pl
Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
imię i nazwisko,
adres e-mail,
nazwę i model Urządzenia Mobilnego, na którym wystąpił problem
nazwę i wersję systemu operacyjnego Urządzenia Mobilnego, na którym wystąpił problem, wersja systemu operacyjnego powinna zostać podana w sposób jak najbardziej szczegółowy.
opis przedmiotu reklamacji, w tym datę i godzinę zaistnienia problemu.
Prawidłowo zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 30 dni liczonych od momentu otrzymania informacji o powstałej nieprawidłowości.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zawierając umowę na świadczenie usług drogą elektroniczną, Użytkownik w sposób wyraźny udziela zgody na świadczenie Usług polegających na dostarczaniu treści cyfrowych niezwłocznie po zawarciu umowy.
Użytkownik niniejszym przyjmuje do wiadomości, że uzyskując dostęp do Aplikacji przed upływem czternastodniowego okresu na odstąpienie od umowy, traci prawo do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni od jej zawarcia, przysługujące mu na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.
Jeżeli Użytkownik zawarł umowę i rozpoczęło się świadczenie Usług, Użytkownik może rozwiązać umowę zgodnie z postanowieniami pkt. VII
Uzyskanie przez Użytkownika dostępu do Aplikacji wymaga wyraźnego potwierdzenia (poprzez zaznaczenie pola wyboru) przez Użytkownika, że:
wyraża on zgodę na uzyskanie dostępu do Aplikacji i rozpoczęcie świadczenia Usług niezwłocznie po zawarciu umowy, oraz
potwierdza, iż uzyskując dostęp do Aplikacji przed upływem czternastodniowego okresu na odstąpienie od umowy, traci prawo odstąpienia od umowy.
ZAKOŃCZENIE OBOWIĄZYWANIA UMOWY. PRAWO DO WYPOWIEDZENIA
Umowa na korzystanie z Aplikacji zawierana jest na czas nieoznaczony.
Umowa może zostać rozwiązana w każdym momencie przez Użytkownika bez podania przyczyny. Wypowiedzenie należy złożyć poprzez anulację subskrybcji na urządzeniu Użytkownika.
Umowa wygasa z chwilą rozwiązania umowy na prowadzenie Konta Klienta.
Usługodawca uprawniony jest do natychmiastowego rozwiązania lub zawieszenia wykonywania umowy w przypadku, jeżeli:
wystąpi siła wyższa lub inne wyjątkowe wydarzenie, przez które, mimo dołożenia odpowiedniej staranności, nie będzie możliwe świadczenie usług zgodnie z umową,
Użytkownik poda nieprawdziwe dane lub posłuży się sfałszowanymi dokumentami przy zawieraniu umowy
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Akceptacja Regulaminu przez Użytkownika jest równoznaczna z akceptacją Polityki Prywatności i wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, koniecznych do realizacji świadczenia usług przez Usługodawcę za pośrednictwem Aplikacji
W sprawach nieunormowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Uznanie za nieważne któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu nie wpływa na ważność pozostałych postanowień.
W przypadku wystąpienia sporu wynikającego z umowy, Użytkownik i Usługodawca w pierwszej kolejności zobowiązują się podjąć starania w celu polubownego rozstrzygnięcia takiego sporu. W przypadku, gdy stronom nie uda się osiągnąć porozumienia, spór zostanie rozstrzygnięty przez właściwy sąd powszechny.
Przed wniesieniem pozwu do właściwego sądu powszechnego Użytkownik, jako Konsument, może złożyć skargę do jednego z organów uprawnionych do rozstrzygania pozasądowych skarg i sporów konsumenckich.
Regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumentów, które przysługują im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi Konsumentom określone uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
Niniejszy regulamin wchodzi w życie w dniu 01.02.2024